Digimarkkinoinnin Hardcore-päivä opiskelijan näkökulmasta

Ella Tuovinen Call To Action Kuopio työharjoittelija

Ella Tuovinen, työharjoittelijana Call To Actionilla, opiskelijana Savonialla   Pääsin osallistumaan työharjoittelun tiimoilta Call To Action Oy:n ja YOM-palvelun yhdessä järjestämään Digitaalisen markkinoinnin Hardcore-työpajapäivään, jonka aikana osallistujien markkinointiosaaminen sekä tavat tuottaa digitaalista markkinointia tulivat haastetuiksi. Työpajapäivän aikana osallistujat pääsivät yhdessä digimarkkinointivelhojen Aki Karkulahden ja Timo Jakolan kanssa suunnittelemaan modernin verkkovaikuttamisen markkinointiratkaisuja kuvitteellisen B2B-yrityksen liidien hankintaan. Yritys […]


Työharjoittelu Call To Actionilla

työharjoittelu call to action anniina viinanen

Anniina Viinanen, työharjoittelijana Call To Actionilla, opiskelijana Savonialla   Viime syksynä tein päätöksen, että aion valmistua tradenomiksi kolmessa vuodessa. Jotta saavuttaisin tavoitteen, tulisi ammatillisen harjoittelun olla suoritettuna ennen kolmannen lukuvuoden alkua. Ja koska harjoittelun tarkoituksenahan on oppia juuri itseä kiinnostavia asioita, aloin etsiä tietoa kuopiolaisista markkinoinnin ammattilaisista. Sopivia vaihtoehtoja ei löytynyt kovinkaan montaa, joten hakuprosessi […]


Kuinka paljon yrittäjän pitää osata?

kuinka paljon yrittäjän pitää osata digitaalisesta markkinoinnista

Olemme Call To Actionilla vuoden 2016 aikana kouluttaneet Kuopiossa, Iisalmessa ja Varkaudessa kymmeniä yrittäjiä, myynnistä tai markkinoinnista vastaavia työntekijöitä tai muuten vain digitaalisesta markkinoinnista ja sisältömarkkinoinnista kiinnostuneita ihmisiä. Matkan varrella on ollut paljon oivalluksia, onnistumisia ja ahaa-elämyksiä, mutta välillä on myös kuulijoiden pään päällä voinut lähes nähdä leijuvan ison kysymysmerkin. Digitaalisen markkinoinnin ympärillä pyörii kuitenkin […]