Hyökkäys kuntoon digitaalisella markkinoinnilla

digitaalinen markkinointi 2017 kuopio calltoaction

Hyökkäys kuntoon digitaalisella markkinoinnilla Vuonna 2017 suurin osa sekä kuluttajista että yrityksistä aloittaa hankintojen tekemisen ensin täältä, verkosta. Asiakkaat selaavat verkkoa, tekevät vertailuja ja saattavat jopa ostaa jo ennen kuin myyjä on ehtinyt ottanut yhteyttä. Nykyään yli 75 prosenttia B2B-päättäjistä käyttää sosiaalista mediaa ostoprosessin tukena. Yleensä ensimmäinen askel on Google. Digitaalinen markkinointi ja prosessien digitalisaatio […]


Kuinka paljon yrittäjän pitää osata?

kuinka paljon yrittäjän pitää osata digitaalisesta markkinoinnista

Olemme Call To Actionilla vuoden 2016 aikana kouluttaneet Kuopiossa, Iisalmessa ja Varkaudessa kymmeniä yrittäjiä, myynnistä tai markkinoinnista vastaavia työntekijöitä tai muuten vain digitaalisesta markkinoinnista ja sisältömarkkinoinnista kiinnostuneita ihmisiä. Matkan varrella on ollut paljon oivalluksia, onnistumisia ja ahaa-elämyksiä, mutta välillä on myös kuulijoiden pään päällä voinut lähes nähdä leijuvan ison kysymysmerkin. Digitaalisen markkinoinnin ympärillä pyörii kuitenkin […]


Call To Action rakastaa hakukonetta

CALL-TO-ACTION-RAKASTAA-HAKUKONETTA

Oletko koskaan ajatellut mitä yksi haku hakukoneesta merkitsee? Verkkokauppojen osalta yksi haku voi tarkoittaa useaa eri asiaa asiakaskäyttäytymistä ajatellessa. Tuote on nyt trendikäs koska se on esiintynyt jossain televisio-ohjelmassa tai (ei sinun omistuksessa olevan) brändin markkinointi on juuri polkaissut käyntiin uuden kampanjan. Tuote ei löydy tarpeeksi helposti verkkokaupastasi ja asiakas joutuu lähtemään jahtaamaan sitä hakutermein […]


Tuhlaatko mainosrahasi digitaaliseen markkinointiin?

Tapaamisia Facebookissa Sampsa Daavitsainen Hej XXXX Kebab, Jag såg din reklam här i Facebook och jag måste fråga att varför jag ser det? Vem handlar dina annonser i Facebook? Jag lever i Kuopio, jag har varit på XXXX 0 gånger och jag har ingen planer att visitera där i nära framtiden. Att du har remlamer […]