Sisältömarkkinointi yritykselle

sisältömarkkinointi yrityksille

Jos palvelu on kohdillaan, on sen markkinointikin helppoa. Onnistunut sisältömarkkinointi yritykselle on pohjimmiltaan vain hyvän tarinan kertomista. Sisältömarkkinointi on noussut muotisanasta yritystoiminnan tukipilariksi. Se on ansainnut paikkansa yhtenä parhaista markkinointistrategioista ja on nykyään varteenotettava kilpailija kaikelle perinteiselle mainonnalle. Mutta sisältömarkkinointi yritykselle ei edelleenkään ole laajalti omaksuttu toimintakeino. Ongelma on siinä, että vaikka yritysjohtajat tiedostavat sisältömarkkinoinnin […]


Hyökkäys kuntoon digitaalisella markkinoinnilla

digitaalinen markkinointi 2017 kuopio calltoaction

Hyökkäys kuntoon digitaalisella markkinoinnilla Vuonna 2017 suurin osa sekä kuluttajista että yrityksistä aloittaa hankintojen tekemisen ensin täältä, verkosta. Asiakkaat selaavat verkkoa, tekevät vertailuja ja saattavat jopa ostaa jo ennen kuin myyjä on ehtinyt ottanut yhteyttä. Nykyään yli 75 prosenttia B2B-päättäjistä käyttää sosiaalista mediaa ostoprosessin tukena. Yleensä ensimmäinen askel on Google. Digitaalinen markkinointi ja prosessien digitalisaatio […]


Kuinka paljon yrittäjän pitää osata?

kuinka paljon yrittäjän pitää osata digitaalisesta markkinoinnista

Olemme Call To Actionilla vuoden 2016 aikana kouluttaneet Kuopiossa, Iisalmessa ja Varkaudessa kymmeniä yrittäjiä, myynnistä tai markkinoinnista vastaavia työntekijöitä tai muuten vain digitaalisesta markkinoinnista ja sisältömarkkinoinnista kiinnostuneita ihmisiä. Matkan varrella on ollut paljon oivalluksia, onnistumisia ja ahaa-elämyksiä, mutta välillä on myös kuulijoiden pään päällä voinut lähes nähdä leijuvan ison kysymysmerkin. Digitaalisen markkinoinnin ympärillä pyörii kuitenkin […]


Blogikirjoituksen tekninen checklist

call-to-action-tuloksellista-digitalisaatiota-web

4+4 helppoa tapaa parantaa blogisi hakukonenäkyvyyttä: Tämä kirjoitus on tarkoitettu blogikirjoittajille jotka ovat vasta kuulleet hakukoneoptimoinnista tai -ystävällisyydestä kirjoittamisen osana. Kirjoituksessa esitellään kevyitä toimia hakukonenäkyvyyden parantamiseksi. Yleisemmin käytettyjen blogialustojen järjestelmät hoitavat automaattisesti osan blogille elintärkeistä optimointitoimista kuten XML- sivustokarttojen osoittamisen hakukoneille tai joidenkin automaattisten <meta>-tietojen käytön mutta kaikkea ei kirjoittaja pysty jättämään alustojen hoidettavaksi. Koska […]


Sisältömarkkinoinnin MVP

miksi-kansanedustajat-ovat-tien-varressa-call-to-action

KANSA ON VERKOSSA. MIKSI EDUSTAJA ON TIENVARRESSA?   Suunnistin eräänä sunnuntaina Helsingin kirkkaista valoista takaisin Savon lempeään syliin. Loputon virta vaaliehdokkaiden tienvarsimainoksia kyllästytti minua. Ne näyttivät kuin liikkumattomilta gif-animaatioilta silmissäni. Purin tuntojani toimistolla, ja keskustelimme pitkään markkinoinnista politiikan näkövinkkelistä. Mielestäni eduskuntavaaliehdokas on loistava ja helppo tuote markkinoitavaksi juuri sisältömarkkinoinnin keinoin. Ehdokas on verkostoitunut. Hänellä on […]