Kuinka paljon yrittäjän pitää osata?

kuinka paljon yrittäjän pitää osata digitaalisesta markkinoinnista

Olemme Call To Actionilla vuoden 2016 aikana kouluttaneet Kuopiossa, Iisalmessa ja Varkaudessa kymmeniä yrittäjiä, myynnistä tai markkinoinnista vastaavia työntekijöitä tai muuten vain digitaalisesta markkinoinnista ja sisältömarkkinoinnista kiinnostuneita ihmisiä. Matkan varrella on ollut paljon oivalluksia, onnistumisia ja ahaa-elämyksiä, mutta välillä on myös kuulijoiden pään päällä voinut lähes nähdä leijuvan ison kysymysmerkin. Digitaalisen markkinoinnin ympärillä pyörii kuitenkin […]


Kenellä on aikaa katsoa mainoksia?

Aamu valkeni Kuopiossa aurinkoisena ja näin lomapäivän kunniaksi lueskelin pitkästä aikaa sanomalehteä oikein ajan kanssa ja katsoin myös mainokset läpi. Mietin samalla, kuinka moni nykyihmisistä kerkeää katsoa mainoksia lehdistä? Tästä kimposikin tämän blogin aihe melko sujuvasti. Jo 1900-luvun alussa on tiedetty, että puolet mainoksiin käytetyistä rahoista menee täysin harakoille. Siltikin yritykset tekevät kampanjoita maksullisessa mediassa […]