Digimarkkinoinnin Hardcore-päivä opiskelijan näkökulmasta

Ella Tuovinen Call To Action Kuopio työharjoittelija

Ella Tuovinen, työharjoittelijana Call To Actionilla, opiskelijana Savonialla   Pääsin osallistumaan työharjoittelun tiimoilta Call To Action Oy:n ja YOM-palvelun yhdessä järjestämään Digitaalisen markkinoinnin Hardcore-työpajapäivään, jonka aikana osallistujien markkinointiosaaminen sekä tavat tuottaa digitaalista markkinointia tulivat haastetuiksi. Työpajapäivän aikana osallistujat pääsivät yhdessä digimarkkinointivelhojen Aki Karkulahden ja Timo Jakolan kanssa suunnittelemaan modernin verkkovaikuttamisen markkinointiratkaisuja kuvitteellisen B2B-yrityksen liidien hankintaan. Yritys […]


Ei me haluta kotisivuille kävijöitä, me halutaan kauppaa!

kävijöitä kotisivuille kotisivujen kävijäliikenne timo jakola call to action kuopio

Nämä sanat kuulee yrittäjien suusta kerta toisensa jälkeen. Ajatellaan, että liikenne kotisivuille on täysin toissijainen juttu. Se ei tuo kauppaa. Ei haluta kävijöitä vaan halutaan liidejä, bisnestä. Ja tämä on tietysti täysin ymmärrettävää. Eihän vain kotisivuliikenne pelkästään hyödytä bisnestä millään tavalla. Vai hyödyttääkö? Liikenteen kasvattaminen kotisivuillesi, eli kauppapaikallesi verkossa, on ensimmäinen ja tärkein steppi. Asiakkaiden […]


Työharjoittelu Call To Actionilla

työharjoittelu call to action anniina viinanen

Anniina Viinanen, työharjoittelijana Call To Actionilla, opiskelijana Savonialla   Viime syksynä tein päätöksen, että aion valmistua tradenomiksi kolmessa vuodessa. Jotta saavuttaisin tavoitteen, tulisi ammatillisen harjoittelun olla suoritettuna ennen kolmannen lukuvuoden alkua. Ja koska harjoittelun tarkoituksenahan on oppia juuri itseä kiinnostavia asioita, aloin etsiä tietoa kuopiolaisista markkinoinnin ammattilaisista. Sopivia vaihtoehtoja ei löytynyt kovinkaan montaa, joten hakuprosessi […]