Ellen Nokkala on Call To Actionin uusi markkinointistrategisti

Call To Actionin jatkuvan markkinoinnin tiimi täydentyy. Ellen Nokkala aloittaa markkinointistrategistin tehtävässä elokuussa 2021.

Ellen sujahtaa tiimiin Timo Jakolan työpariksi suunnittelemaan asiakkaiden digimarkkinointikampanjoita somesta ja Googlesta verkkosivu- ja verkkokauppaprojekteihin.

“Hyppään suurella innolla mukaan Call to Actionin ketterään ja asiantuntevaan tiimiin ja lähden luotsaamaan eteenpäin mielenkiintoisia asiakkuuksia ja kampanjoita asiakaslähtöisesti ajatellen. Uskon datan voimaan ja vahvaan asiakastuntemukseen. Erityisesti digitaalisen mainonnan maailmassa datalla, kohdentamisella ja jatkuvalla mittaamisella on valtava merkitys onnistumisen kannalta nyt ja tulevaisuudessa.”

Ellen on paluumuuttaja Kuopioon. Aiemmin hän on työskennellyt Helsingissä laajasti markkinoinnin, asiakkuusohjelmien ja asiakkuuksien kehittämisen parissa muun muassa Viking Linella, VR:llä ja Keskolla. Verkkokauppamyynnin asiantuntemusta tradenomitaustainen Ellen on kartuttanut hiljattain Rastor-instituutin Digital Sales & Growth Hacking -koulutuksessa.

Jatkuvan markkinoinnin tiimissä asiakkuudet jaetaan jatkossa niin, että kukin tiimiläinen voi keskittyä omiin vahvuusalueisiinsa. Uuden rekrytoinnin myötä Call To Action varmistaa, että asiakkaamme saavat jatkossakin parasta palvelua markkinointitarpeisiinsa.

“Korona-aika ei ole vähentänyt markkinoinnin tärkeyttä vaan päinvastoin korostanut sitä. Ellen tuo meille erityisesti kokemusta suurempien asiakkuuksien hallinnasta ja koordinoimisesta sekä näkemystä verkkokaupan kehittämiseen”, sanoo toimitusjohtaja Aki Karkulahti.

Kun tarvitset markkinointiisi ideoita, aikaa ja osaamista, ota yhteys meihin.

Markkinointistrategisti Ellen Nokkala

Ellen Nokkala
Markkinointistrategisti
050 308 7685
[email protected]

Myyntijohtaja Sami Lappi

Sami Lappi
Myyntijohtaja
0400 219 735
[email protected]

Tilaa uutiskirje

Avaa keskustelu
Tarvitsetko apua?
Moro! Kuinka voimme auttaa?