• Skip to primary navigation
  • Skip to content

Tuloksellista, mitattavaa markkinointia | Call To Action Oy | Kuopio

Sisältömarkkinointi, digitaalinen mainonta, hakukonoptimointi ja sosiaalinen media. Niistä me ollaan tehty.

  • Palvelumme
    • Digitaalinen kivijalka
    • Sisältömarkkinointi
    • Rekrymarkkinointi
    • Digitaalinen mainonta
    • Google Ads mainonta
    • Facebook-mainonta
    • Sosiaalisen median markkinointi
    • Hakukoneoptimointi
    • Mainostoimistopalvelut
    • Markkinoinnin mittarit ja työkalut
    • Digitaalisen markkinoinnin koulutukset
    • Kotisivujen auditointi
  • Blogit
    • Digitaalinen markkinointi
    • Digimarkkinointi -strategia
    • Sisältöstrategia
    • Sisältömarkkinointi
    • Sisällöntuotanto
    • Digitaalinen kivijalka
    • Markkinoinnin mittaaminen
    • Hakukoneoptimointi
    • Google Adwords
    • Sosiaalinen media
    • Rekrytointi
  • Yritys
    • Asiantuntijat
    • Uutiset
    • Referenssit
    • UKK
  • Yhteystiedot
  • Pyydä tarjous
  • Show Search
Hide Search
You are here: Home / Archives for Timo Jakola

Timo Jakola - Google-optimointia ja digimarkkinoinnin strategioita

Moi! Olen Timo Jakola ja vastaan yrityksessäni Call To Action Oy:ssä digitaalisen markkinoiden strategioista ja hakukoneoptimoinnista asiakkaillemme.
Tämä on koontisivu kirjoittamistani blogeista. Kirjoitusten aiheet käsittelevät digitaalista markkinointia yleisesti, ihmisten ostokäyttäytymistä verkossa, Googlen hakukoneen toimintaa ja kuinka hakutuloksiin voidaan vaikuttaa niin, että siitä syntyisi asiakkaillemme bisnestä. Jos haluaisit lukea jostain aiheesta enemmän, laita minulle viestiä ja katson josko minulta löytyisi asiaan kiinnostava kulma. Lue esittelytekstini tästä

google botti hakukone robots.txt sitemap sivustokartta kuinka kotisivut löytyvät hakutuloksista

Kirjoittaja: Timo Jakola - helmikuu 25, 2018

Googlen näkymättömät robotit ja kuinka kotisivusi voi löytyä ja sijoittautua hakutuloksissa?

Kun on puhe hakukoneoptimoinnista, jossain vaiheessa mukaan keskusteluun tulevat hakurobotit, googlebotti, indeksointirobotit. Tässä blogissa avataan hakurobotin olemusta: mikä se oikeastaan on, miten se toimii ja miten se vaikuttaa hakukoneoptimointiin ja siten yritysten liiketoimintaan.

kuinka saat lisää myyntiä hakukoneoptimoinnilla google optimointi seo

Kirjoittaja: Timo Jakola - helmikuu 25, 2018

Kuinka saat lisää asiakkaita hakukoneoptimoinnilla?

Hakukoneoptimointi kannattaa ja tulee nähdä myynnin ja kasvun välineenä. Sen avulla saat lisää asiakkaita pitkässä juoksussa. Kun asiakkaasi hakevat Googlesta tietoa tuotteesta tai palvelusta alueella, jolla yrityksesi toimii, heidän on mahdollista ostaa juuri Sinun palveluitasi, jos löydyt hakutuloksissa ensimmäisiltä sivuilta. Jo pelkästään Suomessa ihmiset tekevät miljoonia Google-hakuja päivässä. Yrityksen kannattaa siis olla siellä missä asiakkaatkin […]

sisältömarkkinointisivusto sijaitsee kauppapaikan ja asiakkaan välissä

Kirjoittaja: Timo Jakola - tammikuu 8, 2018

Sisältömarkkinointisivusto madaltaa ostamisen kynnystä

Asiakkaiden ja myynnin siirtyessä yhä enemmän verkkoon perinteisen markkinoinnin ja mainonnan teho heikkenee. Massamainonta aiheuttaa asiakkaiden turtumisen mainosten volyymiin. Mainoksissa on tyrkytyksen kitkerä sivumaku, sillä pohjimmiltaan viesti on aina sama: osta, osta. Lopputuloksena on kyllästynyt ja vastahankainen asiakas. Sen sijaan että asiakkaiden naamoihin tarjoillaan oikea suora mainoksia toisensa perään, pitää heidän mielenkiintonsa suunnata asioihin, joista […]

Kirjoittaja: Timo Jakola - lokakuu 16, 2017

Ei me haluta kotisivuille kävijöitä, me halutaan kauppaa!

Nämä sanat kuulee yrittäjien suusta kerta toisensa jälkeen. Ajatellaan, että liikenne kotisivuille on täysin toissijainen juttu. Se ei tuo kauppaa. Ei haluta kävijöitä vaan halutaan liidejä, bisnestä. Ja tämä on tietysti täysin ymmärrettävää. Eihän vain kotisivuliikenne pelkästään hyödytä bisnestä millään tavalla. Vai hyödyttääkö? Liikenteen kasvattaminen kotisivuillesi, eli kauppapaikallesi verkossa, on ensimmäinen ja tärkein steppi. Asiakkaiden […]

sosiaalinen media voiko hoitaa työn ohella call to action

Kirjoittaja: Timo Jakola - lokakuu 2, 2017

Voisiko joku hoitaa sosiaalista mediaa muun työn ohella?

Yrityksen pyörittämisessä, tilausten ja asiakassuhteiden hoitamisessa ja oman ammattitaidon ylläpitämisessä on täyspäiväinen työ jo itsessään. Sosiaalisen median haltuunotto ja hallinnointi kaiken tämän lisäksi tuntuu monesti ylitsepääsemättömältä haasteelta. Tämän vuoksi sosiaalisen median markkinoinnin mahdollisuudet jätetään hyödyntämättä. Me toimimme yhteisömanagerinasi julkaisten, seuraten ja kommentoiden asiakkaittesi sekä sidosryhmiesi toimintaa. Verkkoyhteisöjesi osallistaminen, fasilitointi ja joukkoistaminen ovat olennainen osa toimenkuvaamme. […]

miten saan ääneni kuuluviin datasumussa call to action digitaalinen markkinointi kuopio

Kirjoittaja: Timo Jakola - lokakuu 2, 2017

Miten saan ääneni kuuluviin datasumussa?

Oikea strategia on avain onnistumiseen, myös markkinoinnissa, sosiaalisessa mediassa viestimisessä ja digitaalisessa mainonnassa. Ilman kunnon strategiaa, yksittäiset taktiikat ja markkinointitempaukset ovat arvailua datasumussa. Sisältöstrategiassa määritellään yksityiskohtaisesti sisältömarkkinoinnin prosessi (tuotanto, jakelu, hallinta ja mittaus). Siinä määritellään myös ajattelutapa, kulttuuri ja lähestyminen siihen, miten asiakkaitasi palvellaan eri kanavissa. Asiakaspersoonien ja -polkujen suunnittelu kuuluvat olennaisena osana tähän vaiheeseen. Hyvän strategian […]

Kirjoittaja: Timo Jakola - marraskuu 30, 2016

Pesula Pyykkisatama Oy:n siirtyminen digitaaliseen markkinointiin

Pesula Pyykkisatama Oy:n uusi yrittäjä Irina Kauppinen kertoo yrityksen sukupolven vaihdoksen haasteista sekä siitä, miten yritys on kehittänyt markkinointiaan nykyaikaisemmaksi uuden yrittäjän myötä. Pyykkisatama on Kauppisen isän vuonna 1992 perustama yritys ja nyt vuonna 2016 oli ajankohtaista ryhtyä sukupolven vaihdokseen. Uusi yrittäjä muutti perheineen Kuopioon ja vaihdosprosessi aloitettiin. Irinan mukaan heidän oma osaamisensa vaihdokseen ei ollut […]

Tarvitsetko suunnitelmallista, mitattavaa ja tuloksellista digitaalista markkinointia?

Ota yhteyttä

Copyright © 2019 · Call To Action Oy - Tuotamme asiakkaillemme tuloksellista, mitattavaa digitaalista markkinointia.
Löydät meidät osoitteesta: Kauppakatu 2 (2.krs), 70100 Kuopio

  • Tietosuojaseloste
  • Yhteystiedot
  • Referenssit
  • Digimarkkinointistrategia
  • Digitaalinen kivijalka
  • Digitaalinen markkinointi
  • Google Adwords
  • Hakukoneoptimointi
  • Konsultointi
  • Koulutus
  • Markkinoinnin mittaaminen
  • Referenssit
  • Sisällöntuotanto
  • Sisältömarkkinointi
  • Sisältöstrategia
  • Sosiaalinen media
  • Uutiset