• Skip to primary navigation
  • Skip to content

Tuloksellista, mitattavaa markkinointia | Call To Action Oy | Kuopio

Sisältömarkkinointi, digitaalinen mainonta, hakukonoptimointi ja sosiaalinen media. Niistä me ollaan tehty.

Main navigation

  • Digitaalinen markkinointi
    • Digitaalinen kivijalka
    • Markkinoinnin mittarit ja työkalut
    • Sisältömarkkinointi
    • Hakukoneoptimointi
    • Digitaalinen mainonta
    • Google Adwords mainonta
    • Facebook-mainonta
    • Kotisivujen auditointi
    • Digitaalisen markkinoinnin koulutukset
  • Asiantuntijat
  • Blogit
    • Digitaalinen markkinointi
    • Digimarkkinointi -strategia
    • Sisältöstrategia
    • Sisältömarkkinointi
    • Sisällöntuotanto
    • Digitaalinen kivijalka
    • Markkinoinnin mittaaminen
    • Hakukoneoptimointi
    • Google Adwords
    • Sosiaalinen media
    • Referenssit
    • Uutiset
  • Yritys
    • Rekry
  • Yhteystiedot
  • Pyydä tarjous
  • Show Search
Hide Search
Etusivu » Uutiset » Call To Actionin ja Kihon yhteistyö jatkuu ja syvenee

Call To Actionin ja Kihon yhteistyö jatkuu ja syvenee

Kirjoittaja: Call To Action - maaliskuu 14, 2018

Kiho tuottaa IoT-palveluita työajan ja työtehtävien reaaliaikaiseen seuraamiseen. Kihon tuotteiden avulla ohjataan ja raportoidaan kentällä tehtävää työtä. Pilvessä toimivaan järjestelmään kerätään tietoa henkilöistä, paikoista ja ajoneuvoista. Tiedot muuttuvat raporteiksi, palkkalaskelmiksi ja laskuiksi. Kiho tarjoaa alusta loppuun automatisoidut työkalut työprosessin kokonaisvaltaiseen hallintaan.

Call To Actionin ja Kihon yhteistyö otti ensiaskeleensa vuonna 2016. Alkuvaiheessa CTA toteutti Kiholle digitaalista markkinointia suoran mainonnan eli Googlen ja sosiaalisen median mediaostamisen keinoin. Toisin sanoen laitoimme ensin perustukset kuntoon. Osana digitaalisen markkinoinnin aloittamista rakensimme Kiholle verkkoinfrastruktuurin, jonka keskeisenä tavoitteena oli liidien kerääminen. Tätä varten teimme Kiholle markkinoinnin mittariston, jonka avulla pystymme todentamaan mikä markkinoinnissa toimii ja mikä ei.

Alusta lähtien yritysten välinen yhteistyö tähtäsi kuitenkin pitkän aikavälin tuloksiin. Pitkän aikavälin strategisten tavoitteiden saavuttamiseksi käynnistettiin ensin syksyllä 2017 sisältömarkkinointi, jonka ensimmäisen tuotantokauden aikana Call To Action on tuottanut Kihon palvelujen tuomia hyötyjä esitteleviä laadukkaita sisältöjä.

Onnistuminen pitkällä tähtäyksellä vaatii paitsi realistisen suunnitelman mutta myös kyllin tehokkaat välineet. Call To Actionin näkemys on, että hakukoneoptimointi on keskeinen määrätietoisen myynnin, markkinoinnin ja kasvun väline. Alkuvuodesta 2018 Kihon ja Call To Actionin välillä solmitussa yhteistyösopimuksessa hakukoneoptimointi nähdään tärkeänä välineenä kasvusuunnitelman toteuttamisessa.

ctan ja kihon yhteistyo jatkuu
Kihon tuotteiden avulla ohjataan ja raportoidaan kentällä tehtävää työtä.

Yhteiset kasvuhalut

Kihon kasvu on ollut kiivasta viime vuodet, mikä on näkynyt sekä uusina rekrytointeina että tuotteiden jatkuvana kehittymisenä. Nyt Kihon järjestelmä on 3.0-versiossa. Tuotteiden uudistuminen ja henkilöstön kasvu loivat tarpeen viestiä Kihon kuvioista laajemmin. Sisältömarkkinoinnin ohella CTA on ottanut hoitaakseen myös muut sisällöntuotannon tarpeet. Kiholle toteutettu sisällöntuotantopalvelu sisältää uutisoinnin ajankohtaisista tapahtumista ja muutoksista, kuten nimityksistä ja järjestelmän päivityksistä. Asiakkaamme eli Kihon suunnalta tullut paine laajentaa palveluitamme on samalla mahdollistanut meidän kehittää uuden tuotteen, jota voimme tarjota muillekin asiakkaille.

– Kihon erittäin menestyksekäs viime vuosi kertoo osaltaan myös markkinointitoimenpiteiden onnistumisesta. Call To Actionilla on luonnollisesti halu kasvaa Kihon mukana, sanoo toimitusjohtaja Aki Karkulahti.

Kiholle yhteistyö on tuonut jo nyt haluttuja vaikutuksia. Tulevaisuudessa Call To Actionin palvelut ovat entistäkin tärkeämmässä asemassa, kun Kiho tähyilee tosissaan kansainvälisille markkinoille. Kihon toimitusjohtajan Antti Koposen mukaan markkinointiin laitetut rahat ovat osaltaan vieneet yrityksen toiminnan seuraavalle tasolle.

– CTA:n palvelujen avulla olemme pystyneet huomattavasti parantamaan brändimme tunnettuutta. Olemme saaneet enemmän kauppaa: inbound-leadien määrä on moninkertaistunut viimeisen reilun puolentoista vuoden aikana. Pystymme tekemään perustellumpia päätöksiä markkinoinnin suhteen, sillä nyt voimme tarkasti mitata eri markkinointikanaviin sijoitettujen pääomien tuottoasteen.

Toimitusjohtaja Aki Karkulahti, Call To Action
040 8329 176
aki@cta.fi

Toimitusjohtaja Antti Koponen, Kiho
045 120 6704
antti@kiho.fi

Aiheet: Uutiset

Hei! Oliko tämä sivu mielestäsi täyttä timanttia?

Jaa tämä sivu sosiaalisessa mediassa, arvostaisimme sitä kovasti. Kiitos.

Lue muita aiheeseen liittyviä artikkeleita

Junttan ja call to action kuopio yhteistyö
Call To Action & Junttan: Käsi kädessä kansainvälisillä markkinoilla
Call to action vahvistaa hallitusosaamistaan
Call To Action vahvistaa hallitusosaamistaan

Muita aiheita

  • Digimarkkinointistrategia (5)
  • Digitaalinen kivijalka (3)
  • Digitaalinen markkinointi (9)
  • Google Adwords (3)
  • Hakukoneoptimointi (4)
  • Konsultointi (1)
  • Koulutus (2)
  • Markkinoinnin mittaaminen (2)
  • Referenssit (5)
  • Sisällöntuotanto (5)
  • Sisältömarkkinointi (6)
  • Sisältöstrategia (5)
  • Sosiaalinen media (5)
  • Uutiset (12)

Reader Interactions

Vastaa Peruuta vastaus

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Tarvitsetko suunnitelmallista, mitattavaa ja tuloksellista digitaalista markkinointia?

Ota yhteyttä

Copyright © 2018 · Call To Action Oy - Tuotamme asiakkaillemme tuloksellista, mitattavaa digitaalista markkinointia.
Löydät meidät osoitteesta: Kauppakatu 2 (2.krs), 70100 Kuopio

  • Tietosuoja
  • Yhteystiedot
  • Referenssit
  • Digimarkkinointistrategia
  • Digitaalinen kivijalka
  • Digitaalinen markkinointi
  • Google Adwords
  • Hakukoneoptimointi
  • Konsultointi
  • Koulutus
  • Markkinoinnin mittaaminen
  • Referenssit
  • Sisällöntuotanto
  • Sisältömarkkinointi
  • Sisältöstrategia
  • Sosiaalinen media
  • Uutiset
  • Soita 040-8329176

  • Tule käymään!

  • Pyydä tarjous!