Markkinoinnin luova tunti yrityksille

Estääko arjen puurtamisen synnyttämä putkinäkö buustattuna koronahässäkällä muutoksen havaitsemisen ja tarvittavan oman toiminnan oikaisun?

Nietzsche totesi, että vain kaaos voi synnyttää tanssivan tähden. Alf Rehn sanoi, että uudet ideat syntyvät vain äärimmäisessä paineessa.

Markkinoinnin luova tunti on markkinointitoimisto Call To Actionin tunnin mittainen luovuusprässi. Tunnin aikana pitkän linjan hakukoneoptimointiguru ja digimarkkinoinnin strategisti Timo Jakola ja tuotekehittäjä, innovaattori ja tarinankertoja Tuomas Kylänpää puristavat kanssasi epäsovinnaisella mutta tarkoituksenmukaisella tavalla raakoja ja konkreettisia ratkaisuja, ideoita ja toimintoja siihen miten yrityksesi oikea tunne välittyy markkinoinnissa.

“Tarvitsetko piristäviä uusia ideoita markkinointiin? Haluatko havahduttaa itsesi arkikoomasta ja pohtia uudelleen sitä miten kerrot yrityksestäsi ulospäin? Sinun ei tarvitse valmistautua sessioon millään lailla. Me kysymme oikeita kysymyksiä, ideoidaan ratkaisuja yhdessä rennon luovalla ja tavoitteellisella asenteella”, Timo ja Tuomas kertovat.

Tunti elämästäsi kustantaa 500 €.

Käteen sinulle jää äänitallenne tunnin sukellusseikkailusta, taululle hahmotellut aivojen tuotokset valokuvina sekä ne vielä pilaantumattomat aatokset. Sinulla saattaa olla myös hauskaa ja hyvä mieli session jälkeen. Saat ottaa sessioon mukaan myös muutaman työntekijäsi.

“Jos Timo ja Tuomas eivät onnistu tuottamaan sinulle uusia ideoita, et maksa sessiosta mitään”, markkinointitoimisto Call To Actionin toimitusjohtaja Aki Karkulahti lupaa.

Toteutukset tilanteen mukaan livenä tai verkon yli. Soita Akille tai lähetä sähköpostia ja varaa oma tunnin kestävä Markkinoinnin luova tunti.

Aki Karkulahti
toimitusjohtaja
[email protected]
040 832 9176

Tiimi