Verkkokoulu x CTA – Markkinointikumppani tuo turvaa ja uudistaa verkkokoulutusten edelläkävijän liiketoimintaa

Verkkokoulu.com on työelämän pätevyys- ja korttikoulutuksien uranuurtaja, jonka juuret ulottuvat vuoteen 2013, jolloin sen perustaja Keijo Heikkinen aloitti verkossa suoritettavien koulutuskokonaisuuksien toteuttamisen kuultuaan toiveita helpommasta tavasta suorittaa työturvallisuuskorttien kaltaisia pätevyyksiä. Verkkokoulu.com mahdollistaa pätevyyksien suorittamisen itsenäisesti ja osissa esimerkiksi työn ohessa – ajasta ja paikasta riippumatta. Kovalla työllä on ansaittu alalla vahvan ja arvostetun toimijan asema.

Yhteistyö Verkkokoulun ja Markkinointitoimisto Call To Actionin välillä alkoi Googlen hakukonemarkkinoinnin ja analytiikan kehittämisen parissa vuonna 2017, ja tämän äärellä työskennellään yhä tänäänkin. Vuosien kuluessa ja yhteistyön vakiintuessa markkinointikumppanuudeksi mukaan on otettu uusia näkökulmia ja toimenpiteitä. Yhteisillä ratkaisuilla kumppanuudesta on kasvanut toimiva kokonaisuus, joka tukee liiketoimintaa. – Saamme kaiken tarvittavan saman katon alta, yhden luukun periaatteella, Heikkinen kertoo. 

Jatkuvaa tekemistä ja uusia näkemyksiä toiminnan kehittämiseen

CTA:n ja Verkkokoulun kumppanuus koostuu kattavasta markkinointitoimenpiteiden kokonaisuudesta. Hakukonemarkkinoinnin kehittämisen lisäksi jatkuvaa yhteistyötä ovat mm. sisällöntuotanto sekä säännölliset, sprinttimallin mukaiset tapaamiset. – Kiitollinen tehtävämme on ollut myös uudistaa Verkkokoulu.com-sivusto, ja lisäksi olemme toteuttaneet asiakaskokemusta virtaviivaistavan Fast Track -rekisteröitymismallin ja verkkokoulurekisterin asiakkuuksien hallintaan. Monipuolinen tekeminen on markkinointikumppanuuden parasta antia, iloitsee asiakkuudesta CTA:lla vastaava Timo Jakola

Heikkisen mukaan yhteistyö tarjoaa mahdollisuuden katsoa ja kehittää toimintaa rohkeasti uusista näkökulmista. Syksyyn 2023 tultaessa CTA:n ja Verkkokoulun kumppanuus on edennyt tasolle, jossa Verkkokoulun brändistrategia uudistaminen on uskottu tutulle kumppanille. Rohkea katsontakanta näkyy myös esimerkiksi Verkkokoulun osallistumisena CTA:n tekoälyhankkeen pilotointivaiheeseen.

Markkinointikumppani näkyy arjessa luottamuksena ja yhdessä tekemisenä

Markkinointikumppani on yrityksen turva muuttuvassa maailmassa ja markkinassa, ja Heikkisen mukaan on helppo luottaa CTA:n osaajien toimintaan sekä siihen, että kumppanuus tuo liiketoimintaan jatkuvuutta ja säännöllisyyttä. Yhteistyötä arjessa sujuvoittaakin avoin keskustelukulttuuri ja keskinäinen luottamus. Rakentunut yhteistyö on tulosta ahkerasti tehdystä työstä, jonka tuloksena on saavutettu toimiva kokonaisuus.

Heikkinen nostaa esille CTA:n toimitusjohtaja Aki Karkulahden roolin yhteistyön jatkuvuuden mahdollistajana. – Aki on reagoinut muutostarpeisiin nopeasti, ja tekeminen on näin kehittynyt entistä sujuvammaksi. Tästä annan erityiskiitokset. 

– On ilo työskennellä oman toimialansa edelläkävijän kanssa, jolla on selkeä ja fokusoitunut liiketoimintastrategia. Tämä on auttanut meitä yhteisten oikein valintojen äärelle ja edelleen menestykseen, Karkulahti summaa pitkän yhteistyön. 

Haluaisitteko olla Verkkokoulun tavoin tyytyväisiä markkinointikumppaniin?

Kumppanuudella yrityksesi liiketoimintaa voidaan tukea kokonaisvaltaisesti. Ota yhteyttä myyntijohtajaamme Samiin ja kartoitetaan yrityksellenne sopivat markkinoinnin toimenpiteet!

Sami Lappi
Myyntijohtaja
0400 219 735 | [email protected]