CTA:n markkinointitiimi turvaa jatkuvuuden ja varmistaa kasvun

Markkinointitoimisto CTA:n markkinointitiimin avulla taklaat markkinoinnin aikatauluhaasteet ja varmistat liiketoimintasi jatkuvuuden ja kasvun – ilman määräaikaisuuksia! Kysy lisää

Onko teillä haasteita markkinoinnin kanssa? Huoli pois, sillä me tunnistamme ongelman; kun työpäivät huomaamatta täyttyvät arjen rutiinien pyörittämisestä, on ymmärrettävää, että markkinointiin tarttuminen voi tuntua vaikealta – jopa mahdottomalta. Tavallisesti meidät kontaktoidaankin, kun tavoitteiden ja toimenpiteiden sekamelskaan kaivataan selkeyttä ja johdonmukaisuutta.

Nyt kun olet täällä, saanemme esittäytyä. Olemme CTA – välittävä ja tarvittaessa myös jämäkkä markkinoinnin kumppani, jolta saat ajan ja avun lisäksi ratkaisuehdotuksia. Me ohjaamme tekemistäsi silloinkin, kun et ehtisi, muttet haluaisi markkinointitoimista tinkiäkään!

CTA:n markkinointitiimi palveluksessasi

CTA:lla markkinoinnin tiimi toimii yrityksesi arjessa aidosti sitoutuen ja välittäen. Me autamme, tuemme, dokumentoimme ja raportoimme. Me huolehdimme yrityksesi markkinointisuunnitelmasta sekä koordinoimme ja toteutamme siitä johdettuja toimenpiteitä. Me kommunikoimme avoimesti ja kerromme kiertelemättä, mikäli jokin ei toimi tai tuota tulosta. Lisäksi saat meiltä kasan ratkaisuehdotuksia.

Markkinointitiimimme valitsemalla pidät huolen tuloksista, sillä tiedämme, ettet saa haluamaasi ilman sitoutumista – ilman määrätietoista tekemistä ja suunniteltujen toimenpiteiden jatkuvaa seurantaa hyvätkin ideat jäävät toteuttamatta. Sitoutamme sinut tuloksesi kasvattamiseen. Siksi seuraamme hännilläsi ja pidämme huolta sitoutumisestasi silloinkin, kun fokus on vaarassa hukkua.

Haluamme sinun loistavan, kun on aika katsoa päättyneeseen kvartaaliin.

Meiltä saat käyttöösi oman markkinointitiimin

Meiltä CTA:lta saat hyvin johdettua, oikea-aikaista markkinointia palveluna, jossa krooniset arjen kiireet on taklattu jatkuvaan tekemiseen tähtäävällä mallilla.

Olemme sinulle sopiva kumppani, mikäli sinulla:

a. on markkinointipäällikkö.

Taitavakaan markkinointipäällikkö ei ole kaikkivoipa yksisarvinen, vaan tarvitsee avukseen osaavan tiimin toteuttamaan ja koordinoimaan markkinointikokonaisuutta. Markkinointistrategististamme yrityksenne markkinointivastaava saa näkemyksellisen kumppanin, jonka kanssa pallotella erilaisia ideoita ja ratkaisuja.

b. ei ole markkinointipäällikköä.

Kun markkinoinnista vastaavaa ei ole, vastaa markkinoinnista tavallisesti joku päätyönsä ohella. Tämä on toimiva ja kustannustehokas tapa, mutta vaatii yhdessä laaditun markkinointisuunnitelman, jotta kaikki tietävät, mitä milloinkin tehdään. Tällöin markkinoinnin johtaminen ja koordinointi painottuvat meidän päässämme ja aktiivinen läsnäolo sidosryhmien tapaamisissa ja neuvotteluissa kasvaa.

  • Strategia. Aloitamme työmme tutustumalla aina yrityksen strategiaan yhdessä asiakkaamme kanssa.
  • Tavoitteet ja avaintulokset. Kirjalliset, inspiroivat tavoitteet sekä numeeriset avaintulokset varmistavat, että tiedämme yhdessä, milloin onnistumme ja milloin on aika katsoa peiliin.
  • Markkinointisuunnitelma. Hyvä markkinointisuunnitelma linjaa käytettävät kanavat, budjetit, aikataulut ja roolit. Ilman markkinointisuunnitelmaa kumppanina toimiminen on haastavaa.
  • Markkinoinnin työpäiväkirja. Markkinoinnin työpäiväkirjassa dokumentoidaan tehdyt toimenpiteet ja esitetään uusia ideoita. Arki helpottuu, kun kaikkea ei tarvitse yrittää itse muistaa ja asiat löytyvät yhdestä paikkaa.
  • Reaaliaikainen raportointi + erillinen kk-raportointi. Tavallisesti kuukausi on ajanjaksona oikea saavutettujen tulosten tarkastamiseen ja onnistumisten ja kehittämiskohteiden havainnointiin. Kuukausiraportin hyödyllisyydestä päätetään yhdessä asiakkaan kanssa.
  • Kalenteroidut tapaamiset. Sovimme valmiiksi kalentereihin jatkuvat tapaamiset, joissa keskustelemme läpi tehdyt toimenpiteet ja niiden tulokset sekä keskitymme seuraaviin. Näihin tapaamisiin on helppo kutsua mukaan myös muita kumppaneita tai organisaation muita jäseniä. Kalenteribingoon ei kannata käyttää kaikkien aikaa.
  • Yhteinen viestintäkanava. Yhteinen viestintäkanava on aktiivisessa kumppanuudessa pakollinen. Esimerkiksi Slack ja Teams ovat helppoja kanavia yhteydenpitoon, ja yhteinen sähköpostiryhmä toimii myös.
  • Tavoitepalaverit. Analysoimme asetettujen tavoitteiden ja avaintulosten toteutumisen, jotta tiedämme entistä paremmin, mikä toimii ja mikä ei. Näiden tulosten pohjalta asetamme seuraavat tavoitteet.

Koska laitetaan tapahtumaan?

Me uskomme, että jatkuva tekeminen ja kehittäminen luovat kumppanuuksia, joihin ei tarvitse pakottaa. Siksi emme pakota asiakkaitamme esimerkiksi vuoden tai kahden mittaisiin kumppanuuksiin – ehei! Meistä pääset eroon kuukauden irtisanomisajalla! Helppoa, eikö totta?

CTA:n markkinointitiimin saat käyttöösi alkaen 3000 €/kk.

Markkinoinnin haasteet on tehty selätettäväksi – jutellaanko lisää?

Ota yhteyttä

Sami Lappi
Myyntijohtaja
0400 219 735 | [email protected]

Varaa tapaaminen Samin kanssa täältä.

Tiimi