Kotisivut yritykselle

Yritystä parhaiten palvelevat kotisivut ovat asiakaslähtöiset, helppokäyttöiset, teknisesti moitteettomat ja mobiilisti toimivat.

Ota yhteyttä

Kotisivut yritykselle

Helppokäyttöiset kotisivut houkuttelevat asiakastasi kuluttamaan työllä ja vaivalla tuottamiasi sisältöjä. Vaivaton navigointi, looginen sivurakenne, asiaankuuluvat linkitykset ja selkeä viestintä pitävät asiakkaan ostopolullaan. Asiakkaan ohjaaminen tekstein, värein ja kuvin sekä toimintokehottein (eng. call to action) tuo yrityksellesi enemmän kauppaa.

Mobiilissa toimivat kotisivut

Monella toimialalla sivustoja selataan nykyisin enimmäkseen puhelimella. Mobiilissa moitteettomasti toimiva ja helppokäyttöinen sivusto on paitsi hyvää asiakaspalvelua mutta myös tärkeä verkkonäkyvyyden kannalta. Hakukoneet arvostavat jo nyt enemmän laadukkaita mobiilisivustoja. Googlen hakutuloksissa sijoittuminen määräytyy pitkälti sivustosi mobiiliversion perusteella.

Hakukoneystävälliset kotisivut ja hakukoneoptimoidut sisällöt

Asiakkaat etsivät ratkaisua ongelmaansa Googlesta. Jotta he löytäisivät sinun kotisivusi, pitää hakukoneen työtä helpottaa optimoimalla kotisivut ja niille tuotettu sisältö sitä varten. Kotisivujen looginen sivurakenne ja linkitykset, eri elementtien nimeämiskäytännöt ja runsas monimediallinen sisältö kertovat hakukoneelle sivun aihepiirin, ja Google osaa tarjota asiakkaille haluamiamme hakutuloksia.

Sosiaalisen median kanavat

Aktiivinen läsnäolo niissä sosiaalisen median kanavissa, joissa potentiaaliset asiakkaasi viettävät aikaa pitää yrityksesi heidän mielessään ostopäätöstä tehdessä. Sosiaaliset signaalit ja sisältöjen leviäminen vaikuttaa myös hakukonenäkyvyyteen. Kanavien perustaminen ja brändäys yrityksesi näköiseksi sekä ajantasainen tieto ovat tärkeät ensimmäiset askeleet sosiaalisen median läsnäolon rakentamisessa.

Digitaalisen markkinoinnin mittarit ja työkalut

Todentaaksemme kotisivuille ja digitaaliselle markkinoinnille asetettujen tavoitteiden toteutumisen rakennamme yrityksellesi Google Analytics -mittariston. Mittaristo kertoo reaaliajassa digimarkkinoinnin tuottamista tuloksista. Työkaluilla saadaan paljon tietoa esimerkiksi siitä, miten sivustosi sijoittuu hakutuloksissa, millaisilla hauilla asiakkaat löytävät sivut sekä mitä virheitä tai korjauskohteita sivustollasi on.

Lue lisää digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta ja mittareista sekä työkaluista.

Pyydä tarjous kotisivuista

Ketkä hyötyvät kotisivuista?

  • Yritykset, jotka ovat juuri aloittaneet toimintansa
  • Yritykset, jotka eivät vielä hyödynnä digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia
  • Yritykset, jotka haluavat lisää myyntiä verkosta
  • Yritykset, jotka haluavat tuloksiltaan mitattavaa markkinointia

Kotisivujen suunnitteluprosessi

Kotisivujen suunnitteluprojekti lähtee liikkeelle alkubriiffistä, jossa määritellään tavoitteet eli miksi, mitä ja kenelle tehdään. Alkubriiffin jälkeen tiimillä ja asiakkaalla on tiedossa selkeä ja aikataulutettu suunnitelma. Sisällöntuotanto resurssoidaan eli sovitaan kuka tuottaa tekstit ja kuvat sivustolle.

Kotisivujen prosessikuvaus Call To Action Oy

Sen jälkeen alkaa luova suunnittelu, jossa tiimi ideoi tarkemmin, miltä kotisivut tulevat näyttämään ja kuulostamaan. Graafinen suunnittelija tuottaa visuaaliset mielikuvakartat ja sisällöntuottaja ideoi viestinnän tyylin (tone of voice).

Suunnitteluvaiheessa sivuston tarkempi rakenne, sisältösuunnitelma sekä ulkoasu saavat muotonsa ja ovat valmiit tuotantoon. Asiakas saa hyväksyttäväkseen sivuston sivurakenteen sekä muutamista sivuista layoutit (leiskat) eli visuaaliset suunnitelmat.

Sisällöntuotannossa kirjoitetaan tekstit sekä tuotetaan sivuston valokuvat, kuvitus ja grafiikka. Kaikki sisällöt hyväksytetään asiakkaalla.

Valmiin sisällön ja ulkoasun hyväksymisen jälkeen päästään toteutukseen eli sivusto tehdään teknisesti valmiiksi. Teknisen toteutuksen jälkeen sekä tiimi että asiakas testaavat sivustoa ja esiin tulleet virheet korjataan. Viimeistelyjen ja korjausten jälkeen sivusto julkaistaan.

Loppubriiffissä projekti puretaan auki yhdessä tiimin ja asiakkaan kanssa: kuinka projekti eteni ja kuinka tästä jatketaan. Lisäksi asiakas saa käyttökoulutuksen, jonka jälkeen hän pystyy itse päivittämään sivustoaan.

Julkaisun jälkeen autamme kotisivujen seurannassa. Se sisältää muun muassa sivuston analytiikan seuraamista, tarvittavien päivitysten tekemistä sekä apua sisällöntuotannossa. Laadukkaat verkkosivut päivittyvät ja tuottavat käyttäjilleen sisältöä säännöllisesti myös julkaisun jälkeen.

Pyydä tarjous kotisivuista

Mitä palvelu maksaa?

Kotisivujen suunnittelun ja toteutuksen hinta alkaa 1 995 eurosta (+alv). 

Tarpeisiisi räätälöidystä sivustosta teemme tarjouksen. Lopullinen hinta riippuu yrityksesi palveluiden ja tuotteiden luonteesta, sisällöntuotannon määrästä ja sivuston toteutuksen laajuudesta.

Ota yhteyttä, niin rakennamme sinulle vahvan digitaalisen perustuksen.

Tiimi

Graafinen suunnittelija
Web Designer

040 090 7500

[email protected]

Kokemus

Työkokemus alalta 24 vuotta.

Visuaalisesta muotokielestä ja netin kiemuroista innostunut graafinen suunnittelija, webbisivujen virittäjä.

Tutustu Hannuun

Graafinen suunnittelija
Web Designer

[email protected]

Työkokemus alalta 12 vuotta.

Tutustu Jussiin

Graafinen suunnittelija

044 527 4505

[email protected]

Osaaminen

HubSpot Content Marketing

Kokemus

Graafisen alan työkokemusta 6 vuotta.

Olen visuaalisesta ilmaisusta, muotoilusta, erilaisista kielistä ja kulttuureista kiinnostunut graafikko.

Tutustu Riikkaan

Tarvitsetko yrityksellesi kotisivut? Ota yhteyttä.