Breedo x CTA – Vahva brändi vahvalle arvopohjalle

Breedo on uusi, kotimainen sovellus koirankasvattajien ja -omistajien tueksi, jonka taustalla on Suonenjoella toimiva Iispro Oy. Sovelluksen takana olevilla yrittäjillä on vankka kokemus koirankasvatuksesta ja sen kautta on saatu inspiraatio palvelun luomiselle. 

Breedon tarkoituksena on tukea suunnitelmallista ja hyvää kasvattamista sekä lisätä lemmikin kokonaisvaltaista hyvinvointia. Sovelluksen kehittämisen tueksi kaivattiin markkinointia ja tämä luotettiin Call To Actionille sovelluskehittäjänä toimivan Bromeco Oy:n suosituksesta. Yhteistyöhön ryhdyttiin maaliskuussa 2023.

Haluamme luoda Breedosta vakuuttavan ja yhdenmukaisen kuvan sekä saada aikaan systemaattista, organisoitua ja taloudellisesti kannattavaa markkinointia. Tarvitsemme tämän saavuttamiseksi luotettavan ja osaavan kumppanin, kertoo Breedon yrittäjä sekä sovelluksen kehittämisessä mukana ollut kasvattaja Mari Pirkkala.

Breedo on kätevä apuväline tietojen kirjaamiseen. Mikäli olet koirien kasvattaja tai esimerkiksi aktiiviharrastaja, tutustu Breedon verkkosivuihin täältä ja lataa sovellus helpottamaan arkeasi.

Kultaakin kalliimpaa osaamista

Yhteistyön tavoitteena oli rakentaa brändi kuvaamaan yrityksen toimintaa, jotta markkinaan asettuminen sujuisi mahdollisimman sujuvasti. Brändityötä varten tehtiin syväluotaava katsaus yrityksen arvoihin, jonka kautta luotiin pohja brändikokonaisuudelle. Kokonaisuus jaettiin kahteen osaa, joissa lähdettiin rakentamaan brändistrategiaa ja -identiteettiä. Strategisella puolella keskityttiin muun muassa vision ja mission oikeanlaiseen sanoittamiseen ja identiteettipuolella esimerkiksi sovelluksen visuaalisiin elementteihin.

Projektin onnistumiseen on vaikuttanut toimiva yhteistyö, jossa myös Bromeco on tuonut asiantuntemustaan kehittäjän näkökulmasta. Pirkkala kuvailee sujuvan yhteistyö takana olevan jämptiys ja suunnitelmallisuus. – On helppoa pysyä kärryillä tulevista stepeistä, kun tiedotus on ollut hyvää ja systeemit selkeät.

Pirkkala alleviivaa CTA:n monipuolisen osaamisen olleen yhteistyön mahdollistaja. Asiantuntijoiden vankka osaaminen on kultaakin kalliimpaa, ja CTA saa kiitosta myös siitä, ettei missään vaiheessa ollut toissijainen olo. – Meille on aina löytynyt aikaa, kun sitä on tarvittu.

Sivutuotteena yrittäjän stressitason lieventäminen

Brändityön jälkeen yhteistyö on jatkunut ja sisältänyt markkinointisuunnitelman tekoa, verkkosivujen valmistelua, digitaalisen markkinoinnin haltuunottoa sekä erilaisten sisältöjen tuottamista. Pirkkalan sanoin sivutuotteena on tullut yrittäjän stressitason lieventäminen sekä usko siihen, että hyvä tästä tulee!

– Olen tyytyväinen toteutettuun työhön. Breedon brändille on saatu valettua uskomattoman vahva pohja vahvojen arvojen päälle, CTA:n myyntijohtaja Sami Lappi iloitsee.

Breedoon liittyen halutaan Iisprolla tulevaisuudessakin hyödyntää markkinointikumppanin apua. Tavoitteena on saada liiketoiminnalle positiivista näkyvyyttä ja etenkin sovellusmarkkinoiden haastavuuden vuoksi kumppanin apua tarvitaan. Vakiintuneeseen kumppanuuteen tarvitaan Pirkkalan mukaan ennakkoluulotonta, ammattimaista ja osaavaa palvelua, jota CTA heille tarjoaa. 

Tarvitsetko sinäkin markkinoinnin tukea?

– Jos tarvitset napakkaa, osaavaa, yksilöllistä ja ajan hermolla olevaa markkinointia yrityksellesi, säästä aikaasi vertailuilta ja soita suoraan Samille. Siitä se lähtee ja tulet yllättymään markkinoinnin kiehtovuudesta oikein hoidettuna, Pirkkala suosittelee.

Sami Lappi
Myyntijohtaja
0400 219 735 | [email protected]

Varaa tapaaminen Samin kanssa täältä.