Digimarkkinoinnin tiimi jatkuvana palveluna

Eikö ole aikaa markkinoinnin suunnitteluun? Jääkö hyvätkin suunnitelmat vain suunnitelmiksi? Ei hätää, me autamme! Kysy lisää

Haluatko rinnallesi markkinoinnin kumppanin, joka toimii läpinäkyvästi sekä pystyy ketterästi vastaamaan jatkuvasti muuttuviin haasteisiin? Markkinoinnin tiimimme toimii yrityksesi arjessa tukien markkinointistrategian toteuttamista ja koordinoimalla sitä tukevaa digitaalisen markkinoinnin toteuttamista. Markkinoinnin keinoin autamme yrityksesi myyntiponnisteluissa sekä toiminnan kasvaessa rekrytoinnin haasteissa.

Lupaamme teille ideoita, aikaa ja osaamista.

Kuinka voimme auttaa?

Kokemus on osoittanut, että ilman määrätietoista tekemistä ja suunniteltujen toimenpiteiden jatkuvaa seurantaa hyvätkin ideat jäävät toteuttamatta. Kun aikaa ei ole varattu asioiden eteenpäin viemiseen, muut kiireet vyöryvät päälle ja markkinointi valitettavasti jää taka-alalle.

Me olemme ratkaisseet tämän haasteen jatkuvan markkinoinnin mallilla. Toimintamallimme koostuu kahdesta palasesta, jotka liimataan yhteen kahden viikon välein tapahtuvalla napakalla 30 minuutin yhteisellä etätapaamisella. Tapaamisessa käydään läpi toteutetut toimenpiteet, ideoidaan uusia ja koordinoidaan toteutuksessa olevia.

Strategistit Timo Jakola ja Ellen Nokkala

  • Yhteyshenkilö
  • Ideointi
  • Koordinointi
  • Tapaamisten johtaminen

Toteuttava markkinointitiimi

  • Hakukonemarkkinointi
  • Graafinen suunnittelu
  • Mainoskampanjoiden suunnittelu
  • Sisällöntuotanto ja uutisointi
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Verkkosivujen kehittäminen
  • Rekrymarkkinointi
  • Mittaamisen ja raportoinnin kehittäminen
  • Uutiskirjeet ja sähköpostiautomaatiot
  • Markkinointisuunnitelmat ja työpajat
  • Muut markkinoinnin tarpeet

Jatkuvan markkinoinnin 6 kuukauden palvelumalli

1. Kuukausi

  • Aloitustapaaminen
  • Asiakkaan toimintaan tutustuminen
  • Ensimmäiset markkinoinnin toimenpiteet
  • Markkinoinnin seuranta: yhteiset tapaamiset 2 viikon välein

2.-6. kuukausi

  • Markkinoinnin toteutus ja kehittäminen
  • Markkinoinnin seuranta: yhteiset tapaamiset 2 viikon välein

3. ja 5. kuukausi

  • Palvelun laadun tarkastaminen
  • Toimintamallin kehittäminen

Kuinka saat aikaa, ideoita ja osaamista?

Kahden viikon välein toistuvat sprinttipalaverit integroituvat meidän omaan arkeemme ja mahdollistavat siten helpon tavan toteuttaa markkinointia jatkuvalla tekemisellä. Näin saamme varmistettua tarvittavat resurssit etukäteen ja aikaa juuri teidän organisaationne käyttöön.

Toimimme läpinäkyvästi käyttämällä molemmille avointa Trello-työkalua, jossa nähtävillä on kaikki toteutettavat toimenpiteet ja niiden tilanteet. Samaan paikkaan keräämme jatkuvasti koko tiimiltä tulevia ideoita, joita käydään sprinttipalavereissa läpi kahden viikon välein.

Osaamistamme kehitämme jatkuvasti. Jokainen asiantuntijamme käyttää 10 % työajastaan omaan oppimiseen. Tämän lisäksi keräännymme joka kuukausi yhteisen oppimisen iltapäivään, jossa kehitämme omaa ajatteluamme ulkopuolisten sparraajien kanssa. Tietysti opimme myös valtavasti kaikista asiakkuuksistamme.

Kuinka jatkamme tämän jälkeen?

Kuuden kuukauden jälkeen jatkamme joko samalla toimintamallilla, kehitämme sitä vastaamaan paremmin teidän tarpeitanne tai yksinkertaisesti lopetamme yhteistyön. Kuuden kuukauden aikana palvelun voi toki irtisanoa milloin vain yhden kuukauden varoitusajalla.

Mitä tämä jatkuva markkinointi maksaa?

Hinnoittelu alkaen:

Strategisti 480€/kk
Budjetoitu työaika 4h kuukaudessa

Toteuttava markkinointitiimi 680€ /kk
Budjetoitu työaikaa 8h kuukaudessa

Tämä palvelukokonaisuus voi koostua esimerkiksi:

Markkinoinnin strategisti:
1h sprinttipalavereihin
+ 3h projektointiin (ideointi ja suunnittelu)

Toteuttava markkinointitiimi:
7h mainoskampanjoiden toteutukseen ja kehittämiseen
+ 1h raportointi (raportin rakentaminen ja kehittäminen)

Ota yhteyttä

Sami Lappi
Myyntijohtaja
0400 219 735 | [email protected]

Tiimi